Update skitbil

Nu har då batteriet laddat över hela natten och är fulladdat så nu sitter det i bilen igen och den startar, vilket är det enda bra. Batterilampan lyser precis som den gjorde förut vilket innebär att batteriet fortfarande inte laddar som det ska i bilen. Så om ett tag kommer bilen sluta fungera igen på samma sätt som igår. Så jag står nu inför valet, köra den till en verkstad eller skroten. Jag har ingen större lust att ge upp bilen så jag lär köra den till en verkstad, typ. Nemen jag vet ungefär vad problemet är så kan be dem göra en felsökning för att få fram exakt vad problemet är, lär bara kosta några hundralappar. Om det inte är allt för dyrt så lär jag fixa det, kostar det lite mer så blir det till att ta en riktig funderare över hur jag ska göra. Så då vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback