Töntar!

Shit det var inte igår asså! Vad har hänt sen sist jag blogga, inte ett piss! Har bara jobbat på som vanligt, den här veckan har jag jobbat extra mycket, tio timmar per dag så jag är redan uppe i en vecka (40 timmar) så egentligen skulle jag kunna vara ledig imorgon, om jag hade ett sånt jobb. Nej det blir till att jobba imorgon också men det är nice för plånboken, tänkte iallafall dra hem i tid men dt tänkte jag idag också och så blev det inte så man vet ju aldrig.
Trodde jag skulle få min lön imorgon eftersom 25e är på söndag och det är då vi får lön men nu ska vi få skiten på måndag! Jävla töntar asså, jag fattar inte varför, ligger de lite efter så de flyttar fram det, dåligt! Alla går runt och klagar eftersom de räknat med lön imorgon så nu är helgen förstörd för alla. Jävla töntar till arbetsgivare man har.
På lördag är det högskoleprovet också så då förstörs fredagskvällen och hela dagen på lördagen så får ta vara på lördagskvällen och supa till ordentligt för att sen sova ut hela söndagen och sen är det måndag igen, kuul!
Aja nu ska jag leka lite med min nya PS3 sen ska jag plugga lite, hej på er, hörs väl igen om två veckor eller nått? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback