Någonting att se fram emot

Jaha måndag kväll, då var man redan inne på den nya veckan och tiden rullar på, svar ja. Problemet är att jag saknar ett mål eller bara något att se fram emot. Visst kan alltid längta till nästa sommar och sedan att förhoppningsvis börja plugga, då händer det nått men det är lite för långt kvar. Jag vet inte vad man ska längta till, det funkar inte det här, bara jobba heltid, jag behöver nått roligt för att överleva och inte bli helt deprimerad.
Nu håller jag iochförsig på att boka en weekend i London vilket inte är helt fel, det är en början och det blir nått att se fram emot! Synd att det bara är tre nätter bara, det kommer gå så sjukt fort men det kommer samtidigt bli sjukt roligt. Jag behöver nått mer sen efter det också, nått mer att se fram emot, man vad, jag blir galen! Kan ju inte boka massa resor för att ha nått att se fram emot, måste finnas nått lite billigare sätt. Någon som har nått tips så är ni mer än välkomna att höra av er. Någonting som gör vardagen lite bättre, någonting som gör att allt blir lite roligare i ett annars ganska tråkigt liv med massa jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback